torsdag 21. august 2008

Istrening og litt sånn..

Endelig har også vi fått istrening :D

Gleder meg masse!! Neste onsdag.. (på min og Michael`s 9 års dag faktisk!!)

Må få ned utstyret fra loftet og få vaska over diverse tror jeg.. tror halsbeskytteren min trenger en aldri så liten vask.. ;)
Syns alltid det er så lenge til august/september når vi går av isen i mars.. men jammen går det fort! Vi har fått noen nye spillere i år også, så det blir spennende og se hvordan det blir:) Veldig hyggelige jenter da, så jeg tror det blir veldig bra:)



Ellers skal vi til Heradsbygda i morra:) Mamma og de har jo kjøpt båt..
og fått båtplass på Helgøya, så nå skal vi ut på Mjøsa ja:)
Også blir det gøy å se Moya igjen.. hu har nok vokst masse på 1 mnd!
Neste helg skal det scrappes ja!!
Hele lørdagen her (Merete og Iren - kommer dere???) ,
og på søndagen skal vi i scrappebursdag hos Tove!! Det blir gøy:D
Elisabeth og Moya kommer også!! :D

2 kommentarer:

Merete sa...

ojda..har visstnok gått glipp av noe. Men jeg tror nok ikke jeg kommer denne gangen... har nok å gjøre hjemme akkurat nå. Litt ved og sånn... Hm, ja sånn er det å bo på bygda!! Vi fyyyyyyrer med ved...fnis:) Men kos dere masse!! Jeg kommer en annen gang!!!

Merete sa...

forresten.. må si at jeg savner litt den gleden ved endelig å få komme på is igjen... men det går fint uten også... men jeg skal helt klart på is på et eller annet vid denne sesongen!!!