søndag 12. oktober 2008

Vi vant første kampen!!

Tjoho!!
Første kampen for sesongen er over, og vi slo Kongsberg 2-1!! Cathrine og jeg scorte hvert vårt mål, og hadde pass på hverandres :)

"Vi er gule. vi er kule, vi kan jaggu meg rule!"

Kjempegøy å spille kamp igjen! Neste kamp er 25 oktober mot Sparta, og 26 okotber mot Holmen.. gleder meg!

Har fått scrappa litt i helga også! Har i grunnen rukket veldig mye denne helga.. Ice-party på fredagskvelden (med litt scrapping rett før festen!), besøk av Elisabeth og Moya på lørdagen + innflyttningsfest hos Tove på lørdagskvelden, også kamp i dag! Og jeg har fått scrappa 4 LO`er i helga + laget en ATC!

4 kommentarer:

tovetyll sa...

jepp, vi ruler, for vi er FORWARD whoa!!! ingenting er bedre enn seier! (bortsett fra scrapping da ha ha)

Merete sa...

Go Forward!!!

Unknown sa...

Gratulerer da=) Flinke forwardere!

Scrappelise sa...

Sender bare en takk-for-sist-klem i all hast før jeg må på jobb. Alltid så kos å "treffes" med dere!