lørdag 3. januar 2009

Nytt år!!

Godt nyttår alle sammen :)

Så var det blitt 2009.. og allerede 3 januar! Kun 3 uker til jeg skal på konsert i London nå.. du og du som tida flyr! Var jo en evighet til når jeg bestilte billettene! Mamma, Frøydis og jeg reiser fredag 23 januar.. blir gøy:)

Jula har vært fin.. deilig med ferie! Den kunne godt vart lengre da.. Har slappet av og igrunnen ikke gjort all verden i disse 2 ukene. I morra er det varetellingsdugnad med hockeylaget og mandag er tilbake på jobb. I kveld skal Kristin og jeg på kino og se Max Manus.

Wilma blir nok boende hos oss.. kan ikke se for meg at vi skal klare å gi henne fra oss igjen.. Hun er et herlig lite vesen, som tar alle med storm:) Lille pølsedyret vårt:)

4 kommentarer:

Merete sa...

Godt nyttår, Stine:) Kjempeherlige bilder av nydelige Wilma:) Skjønner godt at dere ikke klarer gi hu fra dere nå!
Og det blir spennende med tur til London!! Have fun!! Og snart er det "mamma mia" i oslo!! Dit MÅ vi!!

Merete sa...

Det ligger 2 awards til deg i bloggen min :)

Scrappelise sa...

Riktig godt nytt år Stine! Tida flyr og vi med den, føles sånn av og til ihvertfall. Så søt lille Wilma er, kan ikke la henne flytte nei! Her snør det store kjerringer i dag,stemningsfullt og vakkert. Ha en riktig god helg da!

Merete sa...

Har en utfordring til deg i bloggen min :)