onsdag 2. januar 2008

2 januar

og første dag tilbake på jobb etter ferien. Var koselig å se igjen både barn og voksne :)
Hadde en ganske rolig dag i dag, men vi fikk da vært ute i snøen en tur:)

Og det snør og snør og snør.. og alt blir veldig lyst og fint! Men jeg liker ikke å kjøre bil på snøen:( Er sikkert bare fordi jeg ikke har gjort det på så mange år.. Det går seg vel til utover vinteren..

I morra er det trening, og på lørdag har vi kamp! Er litt spent på hvordan det kommer til å gå dette halvåret her, men egentlig så spiller det ingen rolle.. vi har jo fått igjen en utrolig god stemning i laget og alt er bare gøy:)
I februar er det NM i Kongsberg. Krysser fingrene for at det ikke kræsjer med flytting av barnehagen.. vi skal visstnok ta over barnehagen 6 februar, så da lever jeg i håpet om at vi kan flytte helga etter den 6..!

Har "meldt" meg på "vårt scrappemål" på det rosa forumet.. målsettningen er å scrappe 100 LO`er i 2008!! Hadde 88 enkle og 24 doble i fjor, så det burde jo gå.. Ønsk meg lykke til!!!

Ingen kommentarer: