tirsdag 1. januar 2008

Nytt år - nye muligheter!

Da var det blitt 2008.. og det er lenge siden sist jeg skrev noe her! Men jeg tenkte kanskje at jeg skulle bli litt flinkere til å blogge i 2008 da.. ;)

1 nyttårsdag i dag og vi bare slapper av. Vært en tur på McDonalds med pappa og Elisabeth, samt at jeg har rydda litt her. Kjøkkenet så jo ikke ut fra i går, så der måtte det litt rydding til. Også har jeg rydda litt i scrappetingene mine.. fikk jo så fin trillebag til jul av Michael, så nå er den innreda!! Tjoho!!!

I går hadde vi besøk av Tove, Merete og Ståle, pappa og Elisabeth. Det var taco og scrapping!! Vi jentene scrappa inn i det nye året, mens mannfolka så på tv. Fikk laga 3 LO`er.. skal legge ut senere!

Skal se om jeg kan få lagt ut noen bilder fra i går også!

Ingen kommentarer: