torsdag 22. mars 2007

i dag har jeg shoppa masse!!
2 bukser, 3 topper, scrappeting, skjerf, spenner..
var på egon med merete, og det var kjempekoselig!
lenge siden sist!!

ellers har vi vaska og rydda her i dag.. har ingen tv, så da måtte michael finne på noe anna! så da vaska han hele badet!! veldig greit! jeg har rydda i klær, og det er i grunnen ganske kjedelig.. men må gjøres innimellom!

i morra kommer folka fra jobb for å spise taco og drikke alkohol.. også skal vi på byen! tjoho!

ellers er den eksterne harddisken min slem og syk! må ta meg en tur i butikken med den på lørdag. den har alle bildene mine.. så det hadde jo vært hyggelig om den ville virke igjen!!

1 kommentar:

tonesol sa...

Hei,
så kjekt å være uten TV du !! Kanskje det er løsningen for oss også..så skal du se at Jostein også vasker!!!
Må prøve det en dag ..
Kos deg i kveld da vennen og krysser fingrene for hard disken så den blir frisk igjen !!!

Klem fra mamma'n =)))