søndag 11. mars 2007

Søndag morgen

Søndag morgen ja, og jeg befinner meg i Heradsbygda. Er på besøk hos mamma, Jostein, Elisabeth, Justy, Posin og Posille! Familien blir visst bare større og større her.. skal se om jeg finner et bilde av alle disse dyrene etterpå!!

Veldig kos å være her igjen. Har ikke vært her siden romjula.. tida går fort!
I går var vi en tur på Grundsetmart`n. Mye folk! Elisabeth var med i en hesteparade. Hu og Line viste frem Tasja og Romano. Masse fine hester, og gøy å se!

I morra er det jobb igjen. Blir ei kort uke dette da, jeg skal ha fri torsdag og fredag!! Deilig! Onsdag skal vi til Sarpsborg og spille kamp, så da tok jeg med en fridag på torsdag.. men så har jeg så mye timer til avspasering, at jeg tar meg fri fredag også! Skal mest sannsynlig opp hit til Heradsbygda igjen. Krysser fingrene for at mamma får bytta ei vakt på jobb!

Ellers må jeg rydde bort scrappesakene mine i løpet av uka.. og det er alltid like kjedelig :( men Michael er strålende fornøyd!! hihi!

1 kommentar:

tonesol sa...

Hei Stine!
Fint bilde av Sjosty'n da !!! Og kjempekos å ha dere på besøk her ...jeg SKAL bytte den vakta for det VIL jeg !!!
Takk for at dere er til =)))

Kos og klem fra mamma'n =)))