torsdag 8. mars 2007

Torsdag kveld!

En sånn blogg skal vel være en slags dagbok.. så da får jeg vel skrive litt om dagen i dag da!
Hadde tidligvakt på jobb og det var egentlig en fin dag i barnehagen i dag:)
Så var jeg på SATS med Beate og Merete. Har ikke vært der på ei stund, så det var litt godt å få trent igjen! Men den ryggtingen var ikke helt god.. ikke prøve den mer!!

I går spilte vi kamp da! Bortekamp mot Holmen. Og vi vant 3-0!! Herlig!! Vi skjøt og skjøt og skjøt.. og endelig ble det mål! Nå er det bare 2 kamper igjen av årets sesong. En mot Sparta og en mot Jordal. Blir tøffe kamper.. men vi skal gjøre vårt beste!

I morra skal jeg på Les Miserabels med Kristin, Line og Tove i Lillestrøm. Blir gøy! Så skal Michael og jeg reise opp til Heradsbygda og besøke folket og dyrene der:) Har ikke vært der siden jula, så det blir veldig koselig:) Har fri fra jobb neste torsdag og fredag, så mulig jeg tar meg en tur oppover da også!! Neste lørdag skal jeg feire bursdagen min også!!

Ha en fin kveld!!

Ingen kommentarer: