torsdag 15. mars 2007

På tide med en liten oppdatering igjen kanskje..
torsdag kveld og jeg bare slapper av hjemme! Ble ingen tur til heradsbygda på meg.. til det var økonomien alt for dårlig :( samt at det må ryddes litt her før helga.. Begynte litt i stad, men å flytte scrappetinga mine inn på det ene soverommet. Skal prøve å lage meg en fin scrappeplass der inne.. litt uvisst hvordan enda, for rydding og organisering av ting og tang er ikke min sterke side.. Ble i allefall veldig god plass i bokhyllene her på stua, så da kan jeg vel flytte om litt på bøkene der da!

Elisabeth kommer innover i morra! Blir koselig:) Er også invitert til Beate i morra kveld på pizza sammen med Kristin og Marie! Gleder meg til det!! Beate lager god pizza :)
Og lørdag blir det bursdagsfeiring med hockeylaget! Gleder meg!!
Michael reiser til Sverige i morra han. Ha sa han skulle rømme landet da vi skal synge karaoke.. :) og han mente det visst bokstavlig!! hehe!

1 kommentar:

tonesol sa...

Kjære Stinemor !
Det var synd at du ikke kunne komme, men vi tar det igjen senere !! Jeg gleder meg i allefall til du kommer i påskeuka. Det var påsken da du ble født også - natt til tirsdag. Jeg husker så veldig godt 29 år tilbake !!! ( hjelpe meg !!) for termin var 13.03 og 8 - åtte dager - over var en hel EVIGHET !!!
Klem fra mamma'n =)))