søndag 18. mai 2008

Hello again..



"it`s you and me, kind of always like it used to be"..

Jeg synger på Bon Jovi sanger i dag.. snart konsert!!

Har ikke skrevet på ei stund.. vært litt vanskelig.. fordi jeg vet at når jeg nå skal skrive her må jeg skrive om Justy.. :( Hvem er Justy? Verdens beste hund.. verdens nydeligste hund.. som nå ikke er mer:( Mandag 5 mai ble hun avlivet.. trist trist..




du er savnet Justy!!



Ellers går nå livet sin vante gang. Med jobb og trening og jobb igjen..
17 mai har vi hatt, en kald fornøyelse! Våkna til snø!!! Så barnetoget i sofa`n jeg! Og endelig er verandaen vår ferdig.. og vi har fått kjøpt møbler! Nå mangler bare puter til stolene! Hengekøya mi har jeg funnet ut hvordan jeg skal henge opp også!! :D Tjoho!!

Vi klarte faktisk å spise middag ute på 17 mai!

Utsikt fra verandaen vår!

Ha ei fin uke folkens!!

2 kommentarer:

Scrappelise sa...

Å så trist det er å miste hunden sin! Det er bare fælt og så nydelig Justy var da. Skal sende deg noen ekstra gode tanker nå!

Bendichte sa...

Hei Stine...så trist med Justy. Vanskelig når sånt skjer.
Ellers så ser det ut som om det blir kurs i Oslo 30 mai på Papertrends!
Ha en flott week-end! Klem fra B.