mandag 28. april 2008

Valgets kvaler..

Lurer sånn på hva jeg skal gjøre..
Mamma og Jostein skal til USA i september/oktober og har spurt om Michael og jeg vil være med.. Michael kan ikke. Han må jobbe ettersom han ene på jobben er langtidssykemeldt. Men jeg har veldig veldig lyst!!

Problemet er dissa penga da.. det koster jo litt med flybillett tur/retur + overnatting der borte.. også må man jo ha penger til mat og shopping også.. Tror vi skal overnatte noen netter hos fetteren til Jostein, så da sparer man jo litt på overnatting.. men ellers koster det jo litt og overnatte.. Alt er relativt da; det er jo USA.. men likevel er det jo penger!

Feriedager har jeg nok av.. så det er ikke noe problem..

Problemet med dissa pengene er alt som skal betales fremover.. Må ha service på bilen + betale alle forsikringer + bomringen.. + at jeg har en dyr tannlegeregning.. også må vi ha nye utemøbler (for nå er jo varandaen snart helt ferdig!!)..

What to do????
Jeg rekker jo å spare opp litt.. men likevel.. help!!

2 kommentarer:

Scrappelise sa...

Hallo, hallo! Jamen fikk du laget mange LOer på treffet, den med forfedrene var skikkelig herlig i gammeldags stil! Og ellerfs masse fint å se på i blogen din. Og vedr. USA-tur, mammaer bør vel bidra litt økonomisk mtp en sånn tur. Når de har sagt A så bør de også tenke på B.. Ha en fin uke da!

Bendichte sa...

Hei Stine...Og tusen takk for kjempetreff! Har ikke rukket å snu meg rndt efter det...her ruser tiden av gårde. Reis!! Men det var godt å lese det du skriver...jeg er ikke alene...ei heller du! Men reis har du sjangs...og dollaren er grønn...klar for å bli plukket!
Har gitt deg og Tove en award...den ligger i min blogg...dere to er bare toppen! Hils din far og spør om han kjenner igjen Kaffegata i min blogg? Klem fra B.