søndag 20. april 2008

Søndag!

Og det er deilig vær ute. Har vært på loppemarked i dag og kjøpt masse bøker på posesalg. Gøy:)

Ellers så har helga stort sett gått med til bursdagsfeiring!

Feira med jobben på fredag og med hockeylaget + Kristin, Merete og Ståle i går.
Litt sånn småsliten i dag.. Tok litt av på fredag, og vi var vel hjemme igjen sånn i 4 tida på natta.. Men gøy var det!!meg og Moppen jeg fikk i gave!!
Ellers hadde vi jo scrappetreff forrige helg, og det var bare så gøy!! Koste meg hele helga, og fikk scrappa en god del også! 19 LO`er ble det!! De finner du HER i galleriet mitt hos scrapbookexpress.no :) Bare å ta en titt!!
Syns det var så gøy at så mange kunne komme:D
Gleder meg allerede til neste gang.
Det ligger masse bilder fra helga på Facebook.. :)

Ingen kommentarer: