søndag 6. april 2008

Lenge siden sist..

jeg er ikke veldig god på å oppdatere denne bloggen.. sier stadig til meg selv at NÅ skal jeg bli flinkere.. men neida.. jeg gjør et nytt forsøk!!


Det er blitt april. Det regner/snør som bare det ute.. vil ha VÅR!! Men den må da komme snart!


I helga har vi begynt å pusse opp gangen. Har lagt på en slags strie som er uten mønster + malt den 3 strøk. Dvs; Michael har gjort alt dette.. jeg har rydda i scrappesakene mine.. :)


Var en tur på IKEA og kjøpte meg noen stenger og kroker, og jeg er veldig fornøyd med resultatet!!


Tror jeg skal klare å få scrappa litt her!!



Til helga er det klart for SCRAPPETREFF!! Jeg gleder meg masse masse!! Det skal være i barnehagen min.. den nye!! For nå er den endelig ferdig :D Tjoho!! Vi blir ca 20 stk som skal scrappe, og det koseligste av alt tror jeg må være at både Merete og Iren kommer!! :D Tror det kommer til å bli ei super helg!


Ellers så har STORHAMAR (endelig) blitt Norgesmestere!!!! På fredag slo de Frisk Asker 3-2 i sudden og vant 4-2 i kamper. Vi tok helt av her når Skadsdammen scorte!! GØY!!!

Skal vi se da.. om jeg klarer å oppdatere bloggen min litt oftere! Skal i allefall prøve!!

1 kommentar:

Scrappelise sa...

Åhååååå, her har det skjedd saker og ting ja! Storhamar som vant da gitt! det var bra! Jeg må innrømme at jeg har aldri vært på en eneste ish.kamp... tør ikke det for man blir helt hekta, det har jeg masser av bevis for! og imorgen braker det løs! Regner med at du kan lede oss gjennom dagen, Jeg vet nemlig også at barnehagepersonale er supre administratorer! Gleeeeeder meg!