mandag 8. september 2008

Jeg har fått en award!!

Og den har jeg fått av Merete :D
Tusen takk vennen :)

Først reglene for denne awarden:
1. The winner can put the logo on their blog
2. Link the person you received your award from
3. Nominate at least 5 other blogs
4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them
5. Put links of those blogs on yours
6. Leave a message on the blogs you have nominated
Så nå er det min tur til å gi denne awarden til noen jeg syns fortjener det.
Du er en av mine aller beste venner!
Du stiller alltid opp for meg, og jeg har det alltid gøy når vi finner på noe :)
Du er min scrappeguru!! Jeg digger alt du lager og gjør, og jeg er utrolig glad for at akkurat du er du, og at du er en av mine beste venner :)
Du er en utrolig inspirerende dame! Du lager utrolig flotte ting, og du er alltid i godt humør :) Fortsett med det!! Også håper jeg det blir flere scrappetreff snart!!
Du er, som Scrappelise, ei inspirerende dame! Det er alltid gøy på treff når du er der, og jeg håper det snart blir treff igjen :)
Jeg gir den tilbake til deg Merete.. Du er min aller beste venninne, og jeg er utrolig glad i deg! Du er alltid der for meg når jeg trenger det!

1 kommentar:

Kristin sa...

Har gitt en award til deg også:)