onsdag 13. mai 2009

Lenge siden sist.. igjen!

Men jeg er nå her.. :)
det er blitt vår, og det er utrolig deilig!! Foten min blir langsomt bedre.. men jammen tar det lang tid:( Fant ut i stad at det er på dagen 12 uker siden jeg ble operert i dag.. det har gått fort! Er fortsatt 50% sykemeldt da, ut mai i første omgang. Får se hvordan det går etter det..

Reiser jo snart til USA også!! Om 1 mnd er jeg på konsert faktisk!!! Gleder meg masse til hele turen!! Kristin, Line, Frøydis, Tove og jeg.. 10 dager i USA!! GØY!!!!! Vi reiser 11 juni og kommer igjen 21 juni! Jeg får med meg 4 konserter, også får vi sett masse av New York + Boston! Blir spennende!! Gruer meg litt til å drive å farte rundt alene.. + sove på hotell alene.. men det går nok sikkert bra! Skal jo møte masse hyggelige mennesker:) Gale blockheads!! ;)

I dag har jeg vært en tur hos Tove og hjulpet henne å ta noen bilder hun skal bruke i finaleoppgaven i Scrapbook Grand Prix!! Gleder meg til å se resultatet!! :)

I morra er det jobb igjen. Vært hjemme i 2 dager nå.. blir mye nettet, såpeserier og twitter i løpet av dagen gitt.. ;)


Nu vel.. skal finne senga snart. Akkurat gått lang tur med Wilmus:)

2 kommentarer:

Kristin sa...

Yeahhhh snart reiser vi:):)

Merete sa...

neida, jeg er ikke misunnelig i det hele tatt... menjeg får med meg to scrappetreff på Hedmarken mens dere er over there...og det er da noe:) Kos dere og have fun!!