mandag 25. mai 2009

Snart drar vi..

Om 3 uker er vi i New York..! WOW!! Tida har jammen gått fort..

Driver og lurer på hva jeg skal pakke med meg om dagen.. aner jo ikke hva slags temperatur o.l det er der borte nå.. virker som det er sommerlig da:) Var visst 30 + i Boston her om dagen!
Hmmm.. får tenke litt på hva man bør ha med. Bør jo ikke være så innmari mye heller..

Ellers er det forhåpentilgvis siste uka jeg er sykemeldt nå! Skal prøve å jobbe 100% til uka tror jeg, så får vi krysse fingrene for at foten funker greit! Den er fortsatt vond da.. men går da litt bedre! Blir spennende og se hvordan det går i USA.. blir jo mye gåing (og ståing på konsertene).. :)

3 kommentarer:

Bendichte sa...

Hallo du der i Oslo - sååå bra at benet snart er bra!
The Big Apple skjelver i grunnmurene - bør det når dere drar over! Kos dere og nyt det!
Vi reiser til Chicago uken efter - men ingen skjelving der i gården - mere kirkegårdsvandringer :-))
Rekker dere ikke treffet 13 & 14 juni heller?
Klem fra B.

Merete sa...

God tur!!

Kristin sa...

gleder meg masse masse=) Pakke er kjedelig...har ingen anelse hva og hvor mye jeg skal ha med...